PK dag 3 te Genk

1. UURREGELING:
Inzwemmen voormiddag:
– inzwemmen dames van 8h tot 8h25
– inzwemmen heren van 8h30 tot 8h55u.
– Juryvergadering om 8h15 (bureau hélemaal achteraan links in de inkomhal)
– start wedstrijd : 9h (einde omstreeks 12h)
Inzwemmen namiddag:
– inzwemmen heren van 13h tot 13h25
– inzwemmen dames van 13h30 tot 13h55
– Juryvergadering om 13h15 (bureau hélemaal achteraan links in de inkomhal)
– start wedstrijd: 14h u. (einde omstreeks 17h)

Startlijsten: beschikbaar via http://www.vzfplim.be/wedstrijden.php
Er zijn maar een beperkt aantal programma’s beschikbaar aan de inkom !!! (1Eur/st).

2. ZWEMMERS

* De kleedkamers zijn bereikbaar via de schuifdeur rechts om de hoek in de inkomhal.
– GZVN: Groepskleedkamers 2 t.e.m. 7 op het gelijkvloers (achter de individuele kleedkamers voor de heren)
– DBT, HZS, LWB, OZV, ZDKB, ZCM, ZWIM, DMB: Groepskleedkamers 8 t.e.m. 15 in de kelder (te bereiken via de trap tussen individuele dames- en heren kleedkamers)
Er worden geen bedjes/matten toegelaten in de gangen tussen de kleedkamers. Wel in de kleedkamers en in het aanliggende duikerslokaal (achterin de keldergang)
* Vermijd tassen/rugzakken rond het zwembad, dit beperkt de zitplaatsen. Laat tassen/rugzakken in de kleedkamers aub !
* gelieve voor het inzwemmen te douchen
* er is geen oproepkamer
* de plaats van de verschillende teams zal aangegeven worden in de zwemhal. Er worden geen bedjes/matten toegelaten in het zwembad.

3. OFFICALS
* ’s ochtends mogen de boekjes afgegeven worden helemaal vooraan in de inkomhal.
* ’s namiddags mag je de boekjes afgeven aan de kassa voor de bezoekers (verder in de inkomhal)
* Omkleden kan in de individuele kleedkamers: Deze bereik je via de schuifdeur rechts vooraan in de inkomhal. Vraag bij het onthaal naar jullie armband voor een locker. Na de wedstrijd kan je die aan de schuifdeuren (in een plastic bak) terug kwijt. Stop de armband tijdens de dag niet in één of ander toestel, want dan kan je niet meer binnen.
Indien je enkel voormiddag fungeert: graag je bandje in de plastic bak gooien, zodat we de officials van de namiddag ook kunnen verder helpen
* Juryvergaderingen vinden plaats om 8h15 en 13h15 in het bureau hélemaal achteraan links in de inkomhal
* Officials die een ganse dag blijven, krijgen een broodje of hamburger (vraag je broodjesbon ’s ochtends bij afgeven boekje).
* Officials die een halve dag dienst doen, krijgen de andere daghelft gratis inkom.

4. TRAINERS EN AFGEVAARDIGDEN
* Onthaal (enveloppes) ’s ochtends heel vooraan in de inkom van het sportcentrum. De enveloppes zijn telkens samengesteld voor de ganse dag.
* De lijst van de afgevaardigden wordt ’s ochtends afgetekend bij het onthaal bij het afhalen van de enveloppes. ’s Namiddags moeten jullie opnieuw aftekenen, dit dient aan de jurytafel te gebeuren. Gelieve jullie vergunningnummer klaar te houden.
* Omkleden in het kleedkamergedeelte van de zwemmers.
* Het is enkel voor trainers/afgevaardigden (dus niet de zwemmers) toegelaten om kleine tassen/rugzakken mee te nemen in de zwemhal.

5. TOESCHOUWERS:
* onthaal achter in de inkomhal: kassa + consumptiebonnetjes (In de loop van de dag ook boven bonnen te koop).
* catering
– de verkoop op de tribune en in de inkomhal is ten voordele van de club: heerlijke belgede broodjes, hamburgers, dranken
– de cafetaria is niet open

ALGEMENE AFSPRAKEN
* VERPLICHT slippers/schoeisel te dragen in alle zones buiten zwemhal en kleedkamers (inkomhal, gangen, …)!
Wij treden tijdens de wedstrijddagen echt niet graag op als “politie-agent”, dus informeer jullie zwemmers aub vooraf grondig over deze verplichting !
* De trap van de tribune naar het zwembad mag door niemand gebruikt worden (niet door zwemmers/trainers/…, niet door publiek)
* Gelieve de inkomhal verder zo veel mogelijk vrij te houden!

Programma 27-10-2018 Genk

Volg en like ons: